Optimering af indsprøjtning / tænding på Dyna Pro rullefelt m/u Ramair simulation

Tuning og optimering

HK, moment, tolerancer, squish – og et væld af andre begreber får du lige i ansigtet, når du surfer på nettet omkring emnet
” motortuning ”.

Her på Fabrikken gør vi det let og overskueligt. Du er velkommen at kigge forbi os i Brøndby til en uforpligtende sludder, og her kan du også få lov at kigge ind i det aller-helligste, vores nye motor-optimeringsrum. Her står en helt ny ” maskinpark ” med bl.a. Mira ventilsædefræser, PEG ventilsliber og meget mere.

Uanset om du kører bil, mc, atv eller andet, så kan du være sikker på, at producenten har både livrem og seler på, når det gælder holdbarheden på motoren. Vi tilsigter, i samråd med dig, at lave en motor, der både giver dig mere moment og flere hk.
Alt arbejde testes på rullefelt inden du kommer ud at køre, og i samråd med dig, indjusterer vi mekanisk/elektronisk, således at dit køretøj kører bedst muligt !

Alt efter om motoren skal bruges til bane eller offentlig vej, laver vi den til dit behov. Samtidig skal den gerne kunne holde til det, og derfor laver vi ikke noget, der presser din motor mere, end den kan holde til det ved normal, sportslig kørsel.

Undtagelsesvis selvfølgelig, i de tilfælde, hvor du som bruger skal bruge alle de hk, der overhovedet kan findes i din motor. Her skal du påregne en jævnlig vedligeholdelse/udskiftning af sliddele, frem for lige pludselig at sidde med en ” nedsmeltet ” motor.